Felicia Lena Sjögren

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Haha! Lite frågor.

Av Felicia - 27 juli 2011 18:51

Jag e ett sånt arsle, glömde o berätta det men typ häromdagen så va jag ute på promenad men Ruff och med Buddy, va akut toanödig och när jag drar ner byxorna så ralmar telefonen ner från bakfickan i toan! Hörde bara ett plums, jävla tur i oturen att jag inte han gå på toa :P stackars mig kände jag då, men fick föna mobilen ett tag o nu funkar den väl helt okej,


Har lite frågor som jag snodde av malleh, if you want to know.



Namn - Felicia

Längd:ca 173

vikt:privat! XD

skostl: 39-40
hårfärg just nu: brunett

hårfärg annars: jätteblond

ögonfärg:blåa

Adress - hmm

MSN-adress - ask if you want to know

Lunar -  nej
ålder- 16 år

födelsedatum-8 april

Stjärntecken - vädur
Bilddagbok - ne

Tonåren:


Hur gammal är du? - 16 år.

Hur tycker du att du har det hemma? bra
Kan du lita på dig själv? - ja
Hur tycker du att ditt liv är? - helt okej för nuet
Har du ett bra liv tycker du? - ja

Vill du ändra på något i ditt liv? -ja det vill jag? 

Berätta vad -  nepp.
Är du nöjd över din kropp? - jodå, men alla har väl något dom e missnöjda me
Något du vill ändra över din kropp? - ja
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? - ja det kan jag
TONÅREN / KÄRLEK / VÄNNER / MOGENHET


Kärlek:


Har du någon kille? - Nej
vill du ha kille? - Kanske
Gillar du någon nu? - Kanske de,

Som heter? - de e hemligt.

Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv? - leva med nån.
Trivs du tillsammans med någon kille? - ja det gör jag

Gillar du långa eller korta förhållanden mest? - långa, vad e meningen med korta?
När en kille gör slut, blir du ledsen? - äähh? ja? mane  väl inte mer än mänsklig


Vänner:
Har du bra vänner? - Ja
Du tycker om att va med dina vänner? - ja.

Vad heter dina bästa vänner? Malleh, Emma.

Vad heter din allra bästa vän? - vet inte längre.

Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra? - få bra vänner.
Har många sagt att du är mogen för din ålder? - Ja,

Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - Ja
Har du fått höfter? - Fått höfter? XD
Du älskar att shoppa? - Ja! Svart bälte i Shopping =P
andra frågor.



Kompisar:

vem var din första bästis? : oj, de minns jag inte
litar du på dina bästisar? : de klart

har du svikit en vän? :  det gör vi alla, så ja.

har du haft sex med en av dina vänner? : hihi, sånt säger ja inte

Har du nångång...

druckit en fimp? : nej?
testat droger? : nepp,

testat att dricka alkohol? : tyvär ja,
gått på ett bröllop? : nej,
ett dop? : ja =)
en begravning? : nej, tur!
sett en död människa? : Nej,
sett ett dött djur? : Ja
gjort inbrott? : nej?
snattat? : nej?
spottat på nån? när jah va liten :P

haft sex? : M

haft kk? : ingen kommentar


vill du..

träffa nån som dött? : ja
träffa din idol? : skulle varit kul

ha sex med din dröm kille? :varför inte

göra nått olagligt? : varför skulle jag de?
ta nåns oskuld ? : Varför?

vill du sluta med frågorna: äähh?

vill du pussa nån? : kanske de=)


// Kram  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 23 december 2013 00:59


Hej, det var ju ett tag sen kan man  ju säga. Men nu har jag bestämt mig för att börja igen, och även så ska jag börja skriva en bok. mer än det talar jag inte om. men snart är det på g hoppas jag! Lite små bakis desutom.    //F ...

Av Felicia - 10 augusti 2012 19:49


Hej på er,  så dålig på att uppdatera. Varit borta hela veckan, varit med Amanda och några polare =)  bara tagit det lugnt och umgåts typ, varit skit väder så då är det inte så lätt att göra någonting, vi va ju på grönan i tisdags iaf. kul va de, o...

Av Felicia - 5 augusti 2012 21:50


    Why does this happen?    // F

Av Felicia - 28 juni 2012 00:02

Heeeej på er!  Mindre än 10 timmar kvar tills jag och agge åker till Kreta!! ska bli såå underbart!!  borta en vecka så det ska bli awesome!! =D  får blogga lite därifrån om man får lite extra tid    Några kommer jag såklart att sakna, men vafan! t...

Av Felicia - 20 juni 2012 12:19

Förlåt för så dålig uppdatering! skolavslutingen har ju varit och nu ÄNTLIGEN sommarlov!! =D Och om bara 8 dagar drar jag och Agge till Grekland! längtar som fan, ska bli så underbart   Men just nu så sitter jag hos Zarah, sovit hära och vi ska börja...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Dom finaste


Ovido - Quiz & Flashcards