Felicia Lena Sjögren

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Felicia - 20 juni 2012 12:19

Förlåt för så dålig uppdatering! skolavslutingen har ju varit och nu ÄNTLIGEN sommarlov!! =D Och om bara 8 dagar drar jag och Agge till Grekland! längtar som fan, ska bli så underbart   Men just nu så sitter jag hos Zarah, sovit hära och vi ska börja göra oss i ordning för att göra någonting i det fina vädret.  Vi ska väl snart gå och ta en fika på seven tror jag. Sen tänkte jag åka och möta upp min fina pojkvän och sedan åka till mig, tänkte fixa fin middag ikväll till oss. Känner mig lite extra snäll idag   Blir nog något dopp i polen också! 

I morgon blir det att göra lite ärenden, måste först tillbax till sumpan kl 10.. usch, gå upp tidigt! sen till bålsta och klippa mig.. fyfan.. ett år sen jag gjorde det.. frisören kommer ju undra vad fan jag gjort med mitt hår! men det blir skönt! och på midsommar så blir det umgås med Zarah och hennes släkt, så det blir mys ändå.. nu ska jag börja fixa mig..

    // Puss F  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Dom finaste


Ovido - Quiz & Flashcards