Felicia Lena Sjögren

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Felicia - 9 april 2011 10:02

 


Jag är jätte ledsen att jag inte har lagt in något under senaste dagarna, har varit så stressad o mycket o göra så har inte hunnit helt enkelt.

Men fyllde iallafall 16 igår! =) Hihi.. Malleh o Charlie var här, o såklart familjen.¨

Vi grillade lite, åt en jätte god prinsess tårta som jag blev GRYMT nöjd med  

Spelade lite spel o bara hade de lite mysigt!

Jag fick pengar av familjen, present kort av charlie o hans föräldrar, en parfym av malleh och massa skolmaterial av agge och michelle. Tack så jätte mycket igen allihop   

Det blev en lyckad dag! =)

I torsdags så fixade jag akryll naglar, blev riktigt nöjd. Dom blev skit snygga. Ska lägga in en bild snart men måste ta en bra.


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ta en promenad och sen kanske va lite me Charlie, vi får se för han måste typ hjälpa till en kille med epan o grejs, så vi får se lite senare.

Men ha en underbar dag =)


  Min tårta! =)  Men charlie gjorde rosen. Han var så stolt.


// Kram F



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Dom finaste


Ovido - Quiz & Flashcards