Felicia Lena Sjögren

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Felicia - 22 april 2011 11:29

  

" Falska skit vänner"

Varför bryr man sig ingentligen om idiot vänner, man gör allt för dom men får inte ett jävla skit tillbaka. varför lägga ner så mycket tid åt dom när de finns så många andra.

Skippa dom vännerna o finn nya!

//F

Av Felicia - 22 april 2011 09:55

Blev att jag åkte in till stan igår, visste inte riktigt om jag skulle åka in o försöka hitta något snyggt men när agge ändå skulle in o träffa malin o michelle så hängde ja me! =)

Hittade faktiskt inte så mycket synd va, men det blev 2 snygga T-shirts och en bad överdel!

Äntligen hittade jag än, den som jag köpte förra året har blivit lite stor   

Blev en god sallad från sandy´s och sen så gick jag till kungsan där dom andra satt o solade!

Mysigt värre! 

När jag kom hem så satte jag mig vid datan, shoppade lite över internet också XD

Fastnade för en klänning.

Men  idag så blir det nog bara o göra det som kommer, ska hjälpa pappa lite med krattning o lite sådant. ska ta en promis me Ruffen sen. han badade igår så han är jätte ren! =)

Aja, här är dom sakerna jag beställde hem igår =)


 

  

// F

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Dom finaste


Ovido - Quiz & Flashcards