Felicia Lena Sjögren

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Felicia - 17 april 2011 21:25

Har ju påsklovs vecka nu, skönt att ladda upp sig o sen ta tag i slutspurten liksom..

Fast vi är lediga i morgon så ska jag gå o ta bort sminket, tända ett ljus kanske o sedan lägga mig i sängen och bara mysa . Saknar Charlie lite faktiskt =P  det är jätte skönt att bara va hemma ett litet tag, men ibland så saknar man någon mer än andra gånger.mysigt att vara me honom men det är  faktiskt lite skönt o sakna lite  .. myste lite me dom söta små också, shiit vad dom vuxit. på 2 dar typ!   

men nu ska jag dra, <3

    

// Tjingeling <3

Av Felicia - 17 april 2011 14:56

Är jätte ledsen att jag inte har skrivit någonting på flera dagar, har inte riktigt haft tid.

Torsags så va jag och emma o shoppade! =) hittade lite saker faktiskt, väldigt trevligt var det iallafall!

Men i fredags så åkte jag hem till charlie o så, hade lite mys. igår så hjälpte hans föräldrar lite, c va ju tvungen vara i garaget o mecka me sin epa så jag va ute hela dagen och gjorde sommar fint. Red också o hjälpte Ullis me hästarna, hon hade så fullt upp så jag hjälpte gärna till =)

Så i morse så gick jag upp runt halv 9 kanske, käkade frukost och sen ut o rida. myspys!  

Nu sitter jag bara o tar de lung, ska nog åka hem snart. Aja

// Kram F

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Dom finaste


Ovido - Quiz & Flashcards